سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین برند سیم و کابل بازار

سیم و کابل خراسان افشار نژاد یکی از تولیدکنندگان مطرح و فعال سیم و کابل در ایران است. این شرکت در سال 1354 تاسیس شد و بیش از پنجاه سال است که به تولید سیم و کابل با کیفیت می‌پردازد. هدف این شرکت همواره تولید سیم و کابل با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بوده است و برای این کار از آخرین تکنولوژی روز استفاده می‌کند. خراسان افشارنژاد تولید کننده انواع سیم و کابل از جمله سیم و کابل افشان و نیمه نیمه افشان، سیم و کابل خشک، کابل کیسه ای، سیم و کابل ارت، کابل ابزار دقیق، کابل دفنی، کابل مخابرات و شبکه می‌باشد. قیمت‌های این شرکت بر اساس معیارهای دقیق از جمله نوع هادی و روکش کابل و همچنین ابعاد و اندازه محصولات سیم و کابل می‌باشد. سیم و کابل خراسان افشارنژاد همچنین سیم و کابل‌های تک رشته و چند رشته را به صورت دو روکش تولید می‌کند.

در بخش زیر به‌طور عمده به مهم‌ترین نوع‌های سیم و کابل خراسان افشار نژاد اشاره خواهد شد:

سیم مفتولی 

سیم مفتولی به‌صورت کلی به اسم سیم خشک یا سیم تک لایه نیز معرفی می‌شود و از یک‌رشته هادی بسیار ضخیم تشکیل خواهد شد. سیم مفتولی ساخته‌شده توسط شرکت سیم و کابل خراسان اساساً از قابلیت انعطاف‌پذیری پایینی در مقایسه با سایر نوع‌های سیم و کابل برخوردار است. بیشتر سیم‌های مفتولی افشار نژاد از روکش‌هایی از جنس پی‌ وی‌ سی تشکیل خواهند شد و از این نوع سیم‌ها در فرایندهای ساختمانی استفاده می‌کنند. از کاربرد دیگر این نوع سیم می‌توان به استفاده در درون تابلو برق اشاره کرد.

سیم و کابل افشان 

این نوع سیم و کابل افشار نژاد اساساً چند رشته‌ای بوده و از تعداد زیادی رشته‌های مسی تشکیل می‌شود. انعطاف‌پذیری این نوع سیم و کابل بسیار زیاد بوده و بیشتر مناسب سیم‌کشی‌های پرپیچ‌ و خم و همچنین سیم‌کشی ساختمان است.

سیم و کابل افشان افشار نژاد در مقایسه با سیم مفتولی از سطح مقطع بیشتری تشکیل شده و سطح مقطع آن از 5 الی 220 میلی‌متر مربع است.

سیم و کابل نیمه افشان 

از این نوع سیم و کابل در برق‌کشی ساختمان‌ها استفاده خواهد شد و با سیم مفتولی شباهت بسیاری دارد. این نوع سیم و کابل دارای انعطاف‌پذیری بالایی بوده و ولتاژ اسمی آن در حدود 450 الی 750 ولت است. اندازه و ضخامت کلی رشته‌های سیم نیمه افشان از سیم افشان بیشتر است و اکثراً در مکان‌هایی که تنش مکانیکی زیاد بوده کاربرد خواهند داشت.

سیم نایلون 

سیم نایلون تولیدشده توسط شرکت خراسان افشار نژاد عموماً از دو سیم نازک تهیه شده و به‌صورت چسبیده به هم ساخته می‌شود. از این نوع سیم بیشتر در ساختمان‌های اداری و مسکونی استفاده می‌شود.

کابل قدرت 

این نوع کابل به‌صورت کلی دارای عایق XLPE بوده و همچنین از یک عایق از جنس پلی‌اتیلن تشکیل خواهد شد. این نوع عایق عمداً به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای عایق پی‌ وی‌ سی معرفی می‌شود.

کابل برق سبک افشان

از کابل برق سبک افشان اساساً برای اتصالات مختلف و همچنین کنترل کردن در ماشین‌ها، خطوط تولیدی، تسمه‌نقاله، وسایل و ابزارآلات ماشین، دستگاه‌های خودکار، تنش‌های مکانیکی و غیره استفاده خواهد شد. این نوع کابل تولیدشده توسط این شرکت در مقایسه با دیگر کابل‌های افشان موجود در بازار در برابر گرما و حرارت ماشین‌ها مقاوم‌تر است.

کابل قدرت

از کابل‌های قدرت تولیدشده توسط شرکت سیم و کابل افشار نژاد می‌توان به کابل هالوژن فری و ضد آتش افشار نژاد اشاره نمود. کابل قدرت فوق به‌طورکلی در برابر حریق مقاوم و پایدار بوده و از آسیب‌های مالی و جانی جلوگیری خواهد کرد. از سیم و کابل قدرت یا ضد حریق افشار نژاد اساساً در جهت حفظ جان افراد در محیط‌های صنعتی، مکان‌های عمومی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، کارخانه‌های تولیدی وغیره استفاده می‌شود.

کابل تلفن هوایی

این نوع کابل عرضه‌شده در بازار بیشتر در تأسیسات تلفنی درون ساختمان‌ها و مراکز تلفن استفاده می‌شود و در زیر یا روی دیوار نصب خواهد شد.

کابل تلفن زمینی 

از کابل تلفنی زمینی افشار نژاد معمولاً در بیرون از ساختمان استفاده می‌شود و بیشتر در شبکه‌های محلی تلفن و در زیرخاک، درون لوله قرار می‌گیرد.

کابل شبکه خراسان 

گفتنی است که کابل‌های شبکه شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد محصولات جدید این شرکت هستند که در کلاس کتگوری Cat6 به صورت شیلددار و بدون شیلد ارائه می‌شوند. اساسا قیمت این مدل کابل‌های خراسان افشارنژاد هم در لیست قیمت سیم و کابل‌ها دیده می‌شوند.