سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرفروش ترین مدل های لوستر اسپرت

وقتی به خرید لوستر اسپرت فکر می کنید، ممکن است طرح های خاص و دور از دسترسی به ذهن تان خطور کند اما در واقع، می توانید طیف وسیعی از لوسترهای مقرون به صرفه را در بازار پیدا کنید. انواع لوستر اسپرت در انواع سبک ها، اندازه ها و قیمت ها عرضه می شوند. تقریباً هر مصرف‌کننده‌ای که به فکر یک شیوه جدید نورپردازی برای خانه خود می‌گردد، می‌تواند خریدی انجام دهد که در محدوده قیمتی او بوده و با سبک فضایی که می‌خواهد مطابقت داشته باشد.

انواع لوستر و بخصوص لوستر اسپرت، از سبک و طرح های ساده فاصله زیادی گرفته اند. برخی از آن‌ها بسیار شیک هستند، مثل آن‌هایی که ممکن است تصور کنید در یک سالن بزرگ مجلل خودنمایی می‌کنند. برخی از آنها مدرن تر هستند و ظاهر ساده تری ارائه می دهند. برخی دیگر با شمعدان هایی که برای دوران مدرن به روز شده اند، ظاهری کلاسیک را به نمایش می‌گذارند. به عبارت دیگر، وقتی نوبت به خرید یک لوستر اسپرت می رسد، گزینه های زیادی دارید.

در ادامه به چند نوع لوستر اسپرت که خرید آن ها پیشنهاد می‌شود، اشاره می‌کنیم:

 

1. لوستر اسپرت سایه دار

گاه نوری که به صورت محدود شده و با سایه در معرض دید قرار می‌گیرد، کاربردی بوده و می‌توان از جلوه‌ی آن بهره برد.

 

لوسترهای سایه دار در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها در دسترس هستند. با این حال در همه موارد، آنها وظیفه مضاعف اضافه کردن یک عنصر بصری به لوستر را انجام می دهند و در عین حال میزان نوری که از خود می فرستند را نیز تا حدودی کاهش می دهند. اگر می خواهید نور ملایم تری از لوستر خود داشته باشید یا برای مکانی به نور با سایه احتیاج دارید به خرید این محصول فکر کنید.

 

2. لوستر اسپرت چند طبقه

اگر سقف شما به اندازه ای بلند است که بتوان با خیال راحت آن را نصب کرد، یک لوستر اسپرت طبقه ای می تواند جلوه ای باشکوه به فضای شما ببخشد. همانطور که به نظر می رسد، یک لوستر طبقه ای دارای چندین لامپ بوده که از درجات مختلف، نور ساطع می‌کنند. شاید رایج ترین آنها، لوسترهایی باشند که دارای دو طبقه چراغ هستند. با این حال، پیدا کردن لوستری که سه، چهار یا پنج ردیف نور ارائه می‌کند، سخت نیست. همه چیز به نیاز شما بستگی دارد.

 

3. لوستر اسپرت کریستالی

وقتی به لوسترهای پر زرق و برق و چشم نواز فکر می‌کنید، احتمالاً لوستر اسپرت کریستالی همان چیزی است که به ذهنتان خطور می‌کند. همانطور که انتظار دارید بسیاری از لوسترهای کریستالی گران قیمت خواهند بود اما در واقع می توانید تعداد زیادی از این محصولات را در محدوده قیمتی معقول، پیدا کنید.

 

4. لوستر اسپرت کوچک

لوسترها اغلب به عنوان وسیله‌ای مجلا در نظر گرفته می شوند که در تصورات ما معمولاً به معنای بزرگ تداعی می‌شود. اگر می خواهید ظرافت یک لوستر اسپرت را در یکی از فضاهای کوچکتر خانه خود داشته باشید، می توانید گزینه های زیادی در دسته لوسترهای کوچک پیدا کنید. لوسترهای کوچک در طیف گسترده ای از انواع استایل و با قیمت های مختلف موجود هستند. بنابراین اجازه ندهید سایز لوستر شما را از رفتن به دنبال خرید آن منصرف کند.

سایز و وزن لوستر اسپرت

قبل از اینکه اقدام به خرید لوستر اسپرت بکنید، مهم است ابعاد فضایی را که قصد قرار دادن لوستر در آن را دارید، بدانید. با اندازه گیری ارتفاع سقف شروع کنید. یک توصیه کلی این است؛ لوستری را انتخاب کنید که می‌دانید از ارتفاع سر شما پایین تر نخواهد بود. لزوماً نباید به عنوان یک قانون سفت و سخت در نظر گرفته شود، اما می تواند به شما استانداردی بدهد تا در جستجوی خود به آن دقت کنید.

 

شما همچنین باید پهنای لوستر اسپرت را در نظر بگیرید. اگر آن را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب آویزان می‌کنید، استاندارد خاصی را نباید دنبال کنید اما احتمالا هنوز هم می خواهید کوچکتر از یک سوم عرض اتاق باشد. اگر قصد دارید آن را روی میز ناهارخوری آویزان کنید، پس باید مطمئن شوید که عرض لوستر کمتر از عرض میز باشد.

 

قد افراد خانه خود را در تعیین ارتفاع آویزان کردن لوستر اسپرت در نظر داشته باشید. اگر لوستر خیلی پایین باشد، منظر باشید تا افراد سر خود را به آن بزنند. باید فضای کافی بین سر افراد و پایین ترین نقطه لوستر وجود داشته باشد. اگر آن را خیلی بالا آویزان کنید، تمیز کردن و تعویض لامپ ممکن است دردسر ساز باشد.

 

یک لوستر اسپرت از بسیاری از وسایل روشنایی رایج می‌تواند سنگین تر باشد. بنابراین، وزن بالا نه تنها روی هزینه حمل و نقل تاثیر گذار است بلکه اگر بخواهید خودتان به نصب آن بپردازید، به صرافت خواهید افتاد.