سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تولید کننده سیم و کابل در ایران

شرکت سیم و کابل فروزان یزد، تولید انواع سیم و کابل  را در سال 1371 در شهر یزد، با ظرفیت سالانه 10000 تن آغاز کرده است. این شرکت در زمینی با مساحت 121000 متر مربع و سالن تولیدی با زیربنای 18000 متر مربع، با استفاده از کارشناسان و متخصصین آگاه و با تجربه در زمینه سیم و کابل، همچنین با داشتن مجهزترین و بروز‌ترین فناوری‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات آزمایشگاهی محصولاتی با کیفیت بالا را تولید و به بازار ارائه می‌کند. این واحد توانسته، گواهینامه‌های معتبر از موسسه استاندارد عالی و تاییدیه‌های لازم را از شرکت توانیر اخذ کند، و در حال حاضر جزو  تولیدکنندگان برتر ایرانی قرار گرفته است.

مزایای استفاده از سیم و کابل فروزان یزد

برند فروزان یزد، یکی از بهترین تولیدکنندگان سیم و کابل ایران شناخته شده، که محصولات آن در بازار موجود است. بنابراین استفاده از محصولات آن، تاکنون مزایای زیادی در پی داشته است. موارد زیر برخی از این مزایا را شامل می‌شوند:

 

قیمت مناسب: با توجه به کیفیت بالای محصولات سیم و کابل فروزان یزد، با قیمت‌های مناسبی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند، بنابراین با جلب توجه، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار به خود اختصاص دهد.

سلامت دستگاه‌های مصرف‌کننده: درجه کیفیت بالای محصولات فروزان یزد، باعث شده، دستگاه‌های مصرف‌کننده از سلامت بیشتری برخوردار شوند. همانطور که می‌دانید، برای دستگاه‌ها ولتاژ و توان مشخصی تعیین شده است و بازدهی و کارایی آن‌ها به مرور کاهش پیدا می‌کند؛ پس لازم است، سیم و کابل‌های با کیفیتی جهت برق‌دهی به این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. لازم است بدانید که بی کیفیت بودن کابل و سیم، باعث می‌شود دستگاه با توان بیشتری کار کند، در نتیجه ایمنی و سلامت آن به خطر می‌افتد.

کاهش هزینه‌ها: عملکرد مناسب محصولات سیم و کابل فروزان یزد، باعث کاهش هزینه برق مصرفی می‌شود. مقاومت کابل و سیم رابطه مستقیم با میزان انرژی مصرفی برق دارد، در صورتی که کیفیت سیم و کابل انتخابی زیاد باشد، مقاومت پایین‌تری خواهد داشت و به این ترتیب هزینه برق مصرفی نیز کاهش می‌یابد.

شرکت سیم و کابل فروزان یزد

شرکت سیم و کابل فروزان یزد، یکی از تولیدکنندگان شناخته شده کابل‌های آلومینیومی و خودنگه‌دار در ایران است که محصولات خود را طبق استاندارد‌های روز دنیا تولید و برای استفاده به بازار‌ سراسر کشور ارائه می‌کند. کابل‌های آلومینیومی در رنج فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی موجود هستند، که به علت مناسب بودن قیمت در پروژه‌های زیادی به کار گرفته می‌شوند. یکی از بزر‌گ‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده کابل‌های خودنگه‌دار و آلومینیومی در ایران، شرکت کابل و سیم فروزان یزد است که این کابل‌ها را با توجه نیاز بازار در سایز‌های متنوعی تولید می‌کند. کابل‌های آلومینیومی فروزان یزد، برای استفاده در پروژ‌ه‌ها، تاییدیه‌ برخی استان‌ها  و همینطور استانداردهای مورد نیاز را اخذ کرده است.

 

در صورتی که مشتریان، در پروژه‌های تحت نظارت اداره برق استان‌ها و شهرستان‌ها به این تاییدیه‌ها نیاز دارند، برای خرید محصولات این کارخانه، از کارشناسان فروش، اطلاعات لازم را اخذ کنند که منع قانونی برای استفاده از کابل‌ها به وجود نیاید. اگر متراژ‌های بالایی از کابل مد نظر دارید، می‌توانید سفارشات لازم را برای ساخت آن به کارخانه بدهید تا با ارسال از درب کارخانه، کابل‌ها را با قیمت تولیدی، تحویل بگیرید.