سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مدل های کفش ایمنی

کفش ایمنی به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کارایی عالی توانسته است توجه زیادی را به سوی خود جلب کند. مهم نیست شغل شما چیست، استفاده از یک کفش مطمئن و ایمن می تواند آسیب های زیادی را مهار کند. استفاده از کفش های نامناسب با گذر زمان می تواند خطرات جدی برای شما به همراه داشته باشد. کفش غیر ایده آل نه تنها تاثیر نامطلوبی بر روی اعصاب شما دارد بلکه می تواند مهره های کمر و گردن را نیز تحت تاثیر قرار دهد. با انتخاب یک کفش درست می توانید از بسیاری از بیماری و مشکلات در امان نباشید.

امروزه شرکت های تولید کننده ی بسیاری در زمینه ی تولید کفش های ایمنی فعالیت دارند، هر کدام از آنها متناسب با استاندارد و شرایطی که در نظر دارند، هزینه ی متفاوتی را برای خرید پیشنهاد می دهند. برای خرید این نوع از کفش ها، تاکید ما آن است که حتما مراکز معتبر و شناخته شده را در اولویت قرار دهید تا بتوانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

به علت جلوگیری از آسیبهای احتمالی در حین انجام کار معمولا کارگران و شاغلین در حرفه های پر خطر از لباس های ایمنی استفاده می کنند. این لباس ها شامل عینک، کلاه، شلوار، دستکش و کفش ایمنی است. پوشیدن کفش های ایمنی از ضروری ترین تجهیزات در این البسه می باشد.

تجهیزات ایمنی

معمولا کارگرانی که در شغل های مختلف مشغول به فعالیت هستند برای ایمنی بیشتر و ممانعت از بروز آسیب های احتمالی به اعضا خود از تجهیزات ایمنی استفاده می نمایند. این تجهیزات بعد از این که در بعضی از مشاغل با بروز آسیب، کارگران بسیاری از فعالیت بازمانند جزء لاینفک استانداردهای پوشش برای فعالان در امور مختلف شد.

 

در صنایع پر خطر مانند: ذوب فلزات، شیشه گری، قطعه سازی و یا حرفه هایی مانند ساختمان سازی و یا آتش نشانی پوشش مناسب بدن یکی از ارکان مهم برای سلامتی شاغلان این مشاغل می باشد.

 

تجهیزات ایمنی که بنا بر نوع شغل و حرفه افراد در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند شامل اجزاء مختلفی می باشد که کفش ایمنی یکی از ضروری ترین اجزاء در این البسه می باشد.

مزایای کفش ایمنی

کفش ایمنی مزایای بسیاری دارد به همین دلیل تواسته است کاربرد زیادی به دست آورد. در صورتی می توانید از همه ی مزایای این مدل از کفش ها بهره مند شوید که نمونه های اصل و مرغوب را در اولویت قرار دهید. از مهمترین مزایای کفش ایمنی می توان موارد زیر را نام برد:

 

محافظت از پا در برابر آسیب های مختلف

جلوگیری از سرخوردن و لغزش

محافظت در برابر خطرات الکتریکی

محافظت در برابر سوختگی

گرم نگه داشتن پا به ویژه در روزهای سرد زمستان

مقاومت در برابر خستگی

قیمت مناسب و معقول

طول عمر زیاد

دوام و مقاومت بالا

خرید کفش ایمنی باید راحت و مناسب پای شما باشد به مین دلیل در خرید این نوع از کفش به این مورد توجه کنید. حتما در خرید این نوع از کفش ها به برگه ی تاییدیه گواهی آن توجه کنید . اطلاعات مهمی در مورد کفش دراین برگه درج شده است. اطلاعات کاملی در مورد  مدل، تاریخ ساخت، مشخصات فنی و البته شرکت سازنده و … موجود است.

پوتین ایمنی با کفه ای از جنس تی پی یو

پوتین تی پی یو از دیگر انواع کفش های ایمنی می باشد که توانسته در حال حاضر به دلیل عملکرد مطلوب ، میزان فروش بالایی داشته باشد. کفش های ساخته شده با استفاده از این نوع متریال ها قابلیت استفاده در محیط های اسیدی و حرارت بالا را دارند. لازم به ذکر است که وزن کفش های تولید شده با ریزه ی تی پی یو در مقایسه با کفش های تولید شده با ریزه ی پی یو  سنگین است ولی مقاومت و کارایی آنها به مراتب بیشتر می باشد. به همین دلیل تاکید می گردد متناسب با شرایطی که قرار است این نوع از کفش ها، استفاده شود، بهترین مدل را خریداری کنید.

 

کفش و پوتین های ایمنی در مدل و طراحی های مختلف تولید می شود که متناسب با سلیقه ی افراد باشد ولی آنچه که در خرید این نوع از کفش ها باید در اولویت قرار گیرد کارایی و کیفیت آنها است.

 

در بعضی از محیط های کاری مقدار غلظت اسیدیته زیاد بوده و کفش ها معمولی در این محیط ها به سرعت دچار فرسودگی و ساdیدگی می شوند. برای همین تولید کنندگان کفش های ایمنی اقدام به تولید این کفش با کفه مقاوم نمودند. این کفه به صورت دو لایه از مواد پی یو تولید و مقاومت بالایی در چنین محیط ها دارند.  به علت دو لایه بودن کفه کفش ایمنی در این نوع وزن این کفش ها بیشتر از نوع  قبلی است و در محیط هایی که امکان لغزندگی بسیار زیاد است پوشیدن این کفش ها مانع از سر خوردگی در افراد می شود. تحمل دمایی این نوع نیز تا حدود 170درجه سانتیگراد است.