سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرفروش ترین برند سیم و کابل بازار لاله زار

شرکت صنعتی سیم و کابل خراسان در سال 1345 هجری شمسی در مشهد راه اندازی شد. یکی از اولین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران بود و به سرعت در تولید این محصولات مهارت یافت. محصولات آن‌ها شامل سیم‌های مسی تابیده پوشیده شده با گرانول‌های پلاستیکی وارداتی از ژاپن، کابل‌های ساختمانی و کابل‌های فشار ضعیف به نام کابل‌های افشار نژاد است. تمامی این کابل‌ها با سیم افشار نژاد و کابل کنترل و کابل برق و همچنین کابل‌های افشار نژاد با عایق پی وی سی ساخته می‌شوند. کابل‌های افشار نژاد با عایق xlpe، سیم ماشین، کابل‌های محافظ افشار نژاد، کابل‌های زره دار و کابل‌های بدون زره نیز وجود دارد.

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد سیم برق افشان را تولید می‌کند که در سایزهای مختلف از 1 تا 300 میلی متر مربع عرضه می‌شود. فروش و ارائه محصولات شرکت سیم و کابل خراسان بر عهده نمایندگان رسمی شرکت می‌باشد. این نمایندگان وظیفه نظارت بر تولید و توزیع محصولات اصلی را از این شرکت خواهند داشت. اگر فردی در این زمینه تخلفی انجام دهد، به راحتی قابل پیگیری است.

برند خراسان افشار نژاد

این روزها تمام شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل برند خود را بهترین می‌نامند اما چه فاکتورهایی باعث می‌شوند یک برند بهترین باشد؟ آیا تمام آن‌ها بهترین هستند؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم خیر تمام برندها بهترین نیستند و فقط عنوان بهترین را برای خود به یدک می‌کشند. فاکتورهای زیادی وجود دارند که یک برند را نام‌آور و بهترین می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت، حضور در بازارهای بین المللی، میزان تقاضای مشتری، تجربه، میزان تولید سالانه، رضایت مشتریان از محصولات و قیمت مناسب هستند.

 

یک برندی که تمام این ویژگی‌ها را دارد سیم و کابل خراسان افشارنژاد است که سال‌های زیادی است توانسته به عنوان برندی نام‌آور و شناخته شده در بین تمام برندها فعالیت کند. شرکت خراسان افشار نژاد از سال 1345 در زمینه تولید سیم و کابل جزء اولین شرکت‌های تولید کننده بوده است. به همین دلیل تجربه و رضایت کافی مشتریان را در سال‌های فعالیت خود کسب کرده است. مورد دیگر کیفیت محصولات افشار نژاد است که زبان زد خاص و عام است لذا این شرکت تمام استانداردهای ملی و بین المللی را در فرآیند تولید خود رعایت می‌کند.

 

شرکت تولیدی سیم و کابل خراسان افشار نژاد مجهز به آزمایشگاه‌های آکرودیته است که در این آزمایشگاه‌ها دستگاه‌های مختلف تست آزمون سیم و کابل دیده می‌شود. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان آزمون‌های الکتریکی، مکانیکی و غیر الکتریکی را انجام داد؛ بنابراین در مرغوبیت سیم و کابل‌ها شکی نیست. تولیدات برند خراسان افشارنژاد کابل‌های قدرت، کابل‌های مخابراتی، کابل‌های فشار ضعیف و… هستند.  

ویژگی سیم و کابل خراسان افشارنژاد

از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات خراسان افشارنژاد، منعطف بودن بالا و مقاومت در برابر خشکی یا رطوبت زیاد است. سیم‌ها را می‌توان از چند لحاظ دسته بندی کرد. اولین مورد، جنس عایق مورد استفاده در آن‌هاست که یا پی وی سی است یا xlpe.

 

نوع عایق پی وی سی به دلیل مقاومت در برابر حرارت و تغییر شکل، در میان تولید کنندگان از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است. مورد بعدی جنس ‌هادی درون کابل‌هاست که عمدتا از آلومینیوم یا مس ساخته می‌شوند. فلز مس گزینه‌ی بهتری نسبت به آلومینیوم است. گزینه‌ی بعدی هم، سایز و تعداد رشته‌های به کار رفته داخل کابل‌ها است که دامنه ی آنها از 2 رشته تا 7 رشته متغیر است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

?? یک مشخصه خوب که برند سیم و کابل خراسان دارد، درجه کیفیت محصولات آن است این برند کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.

 

?? قیمت سیم افشار نژاد و قیمت کابل خراسان، قیمت یک محصول نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تولیدات سیم و کابل خراسان در مقایسه با کارایی و کیفیت بالایی که دارند، با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند.

 

?? پیشینه برند سیم و کابل خراسان به بیش از 50 سال می‌رسد. این برند در طول سال‌ها توانسته با خدمات خود اعتماد مشتریان را نسبت به کارایی و کیفیت محصولاتش جلب کند.

 

?? در سایز و اندازه‌های مختلف بر اساس استاندارد ایران ISIRI و استاندارد بین المللی روانه بازار می‎‌شود.

 

این شرکت با بیش از 450 پرسنل و ظرفیت تولید 30،000 تن در سال با زیربنای کارخانه که حدود30،000 متر مربع است، فعالیت می‌کند و بیش از 300 نوع کالا تولید می‌کند.