سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معروف ترین ادکلن های تلخ

ادکلن کارون پوران هوم مردانه – Caron Pour Un Homme در سال 1934 توسط برند فرانسوی Caron راهی بازار عطر و ادکلن های مردانه شد. برند عطر کارون توسط ارنست دالتروف تولید شده است. عطر کارون پورهوم یکی از عطر قدیمی و کلاسیک است که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

عطر کارون پور آن هوم مردانه، عطر مورد علاقه شاه!

جالب است بدانید که ادکلن کارون پوران هوم یکی از عطرهای مورد علاقه محمدرضا پهلوی بوده است به همین خاطر برخی از افراد به آن عطر شاه نیز می گویند. همین موضوع سبب شده است که محبوبیت این عطر مردانه به خصوص در ایران بسیار بیشتر باشد و عده‌ای طرفدار آن باشند.

طراحی ظاهری ادکلن پوران هوم به چه صورت می باشد؟

طراحی ادکلن کارون پور آن اوم بسیار ساده، کلاسیک و جذاب می باشد. مایع درون ادکلن پوران هوم کارون به رنگ سبز کمرنگ می باشد و به دلیل شفافیت بطری ادکلن، عطر به صورت سبز رنگ دیده می شود. در وسط بطری یک قسمت سفید رنگ از بالا تا پایین امتداد یافته است که جذابیت جالبی به بطری عطر کارون پورآن هوم داده است. بر روی این قسمت نام عطر یعنی CARON POUR UN HOMME DE CARON با رنگ سبز پررنگ و در کمی پایین تر نام تجاری برند CARON قابل مشاهده می باشد.

 

نت های ادکلن Caron Pour Un Homme، رایحه تلخ و جذاب!

ادکلن پوران هوم به دست عطرساز کاربلد و کاردیده ارنست دالتروف (Ernest Daltroff) طراحی و فرمولاسیون شد که یکی از شاهکار های او به شمار می رود.

 

نت‌های اولیه: پس از آنکه ادکلن کارون پور ان هم را در محیط اطراف اسپری کنید به سرعت رایحه اسطوخودوس به مشام‌تان خواهد رسید که سبب جلب توجه اطرافیان به شما خواهد شد.

نت‌های میانی: پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نوبت به نت میانی می رسد که از راه برسد، این نت از وانیل تشکیل شده است که حس انرژی مثبت به شما انتقال می دهد.

نت‌های پایانی: در نهایت نوبت به نت های پایانی می رسند که شامل عنبر و مشک می باشند که حس آرامش و اعتماد به نفس را در شما تقویت می نمایند.

رایحه عطر کارون پوران هوم مناسب استفاده در چه زمان هایی می باشد؟

با توجه به طبع ملایم و معتدل عطر پوران هوم، شما می توانید از ادکلن پوران هوم در تمامی فصول استفاده نمایید. ماندگاری و پخش بوی خوب ادکلن پوران هوم باعث می شود تا اثر آن تا ساعت ها بر روی لباس و یا پوست بدن‌تان باقی بماند. شما می توانید از ادکلن پوران هوم مردانه در مهمانی ها، دروهمی ها و جلسات مهم استفاده نمایید. اگر قصد خرید اینترنتی ادکلن را دارید، یکی از بهترین گزینه ها عطر شاه می باشد. اگر رایحه تلخ دوست دارید، ادکلن کارون یاتاقان هم رایحه تلخی داردکه فقط مناسب روزهای سرد است.