سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برند به صرفه و با کیفیت یخچال و فریزر

پروفایل یکی از برندهای پرفروش در حوزه تولید یخچال و ساید بای ساید است. این یخچال‌ها تولید کشور آمریکا هستند پس به دلیل سابقه خوب آمریکایی‌ها در زمینه تولید وسایلی الکتریکی، کیفیت آن را می‌توان تضمین شده محسوب کرد. البته تنها نکته‌ای که در آمریکایی بودن این یخچال‌ها وجود دارد این است که اگر به دلیل استفاده نادرست یا هر دلیل دیگری این یخچال‌ها به مشکل بخورند، هر تعمیرگاهی نمی‌تواند دست به تعمیر آن بزند و صرفا نمایندگی یخچال پروفایل قادر به تعمیر آن است. یخچال پروفایل دارای امکانات فراوانی است، این امکانات عبارت‌اند از:

1- سیستم داخلی با نرم‌افزار و سخت افزارهای پیشرفته

2- فناوری صوتی برای آماده کردن نوشیدنی گرم و سرد

3- داشتن قابلیت اتصال به وای فای

4- داشتن انواع فیلتر آب

5- داشتن فن سرامیکی در جهت افزایش کارکرد

6- داشتن سنسور دما و حسگر

7- طراحی اصولی بدنه خرجی برای ایجاد فضای بیشتر

و…

تمام این امکانات، به اضافه وجود نمایندگی یخچال پروفایل در ایران باعث شده‌اند که متقاضی این یخچال‌ها از حد معمول بالاتر باشد.

هزینه تعمیر یخچال پروفایل

مرکز تعمیرات یخچال پروفایل با داشتن بیش از 100 تکنسین با تجربه و متخصص آماده ارائه خدمات مانند تعمیر قطعات و تعمیرات تخصصی با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات می‌باشد. از مزایای خدمات یخچال‌های پروفایل می‌توان به 24ساعته بودن پشتیبانی و 90 روز ضمانت تعمیرات قطعات و انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی و… اشاره کرد. این شرکت با سابقه 25ساله ذهنیت خوبی از خود در اذهان عمومی به جا گذاشته است.

 

هزینه تعمیرات یخچال پروفایل بسته به نوع تعمیر متفاوت خواهد بود؛ همچنین اینکه دستگاه شما الکترونیکی باشد یا مکانیکی در هزینه تاثیر خواهد گذاشت، علاوه بر آن مدت زمان ضمانت خدمات توسط نمایندگی نیز هزینه تعمیرات را تغییر می‌دهد؛ بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی برای تعمیرات یخچال پروفایل در نظر گرفت.

 مشکلات رایج یخچال‌های پروفایل

یخچال‌ها اصولا بعد از مدتی به دلیل استفاده نادرست یا کمبود اطلاعات در خصوص نگهداری صحیح از یخچال دارای مشکلاتی می‌شوند که در اکثر مواقع به سادگی قابل جبران است. صدای غیر عادی یخچال، خنک نکردن یخچال پروفایل و بوی بد یخچال پروفایل از اصلی‌ترین مشکلات رایج میان کسانی است که از این نوع یخچال در خانه خود دارند. هرکدام از این مشکلات علت و دلیل خاصی دارند که در ادامه ضمن ارائه این دلایل به راه حل این مشکلات نیز می‌پردازیم.

صدای غیر عادی یخچال

یخچال‌ها به طور کلی وسایل بی‌صدایی نیستند و ممکن است در طول شبانه روز دارای صداهای مختلفی باشند که همه آن‌ها طبیعی است و مشکلی به‌وجود نمی‌آورد. اما گاهی صدای یخچال از حالت عادی خارج می‌شود، در این هنگام امکان بروز مشکل در هر قطعه‌ای از یخچال وجود دارد. صداهایی که ممکن است نشان دهنده بروز مشکل باشند عبارت‌اند از:

• صدای تولید شده اگر از قسمت پایین یا پشتی یخچال شما باشد احتمال بروز مشکل در فن کندانسور است.

• اگر صدای جیر جیر از داخل یخچال به گوش برسد احتمال بروز مشکل در فن داخلی وجود دارد.

• صدای تیک تیک نیز ممکن است از یخساز یخچال ساطع شود.

• اگر یخچال شما تراز نباشد نیز امکان تولید صدهای ناهنجار توسط یخچال به‌وجود می‌آید.

خنک نکردن یخچال پروفایل

پنج علت اصلی در خصوص خنک نکردن یخچال پروفایل به شرح زیر می‌باشد:

1) خرابی یا سوختن موتور یخچال

2) نشتی گاز یخچال

3) آسیب دیدگی بورد یخچال

4) خرابی فن دستگاه

5) خرابی در لاستیک درب یخچال

که تمامی موارد بالا توسط نمایندگی یخچال پروفایل قابل تعمیر است.

بوی بد یخچال پروفایل

اخرین مشکل رایج در یخچال‌های پروفایل بوی بد یخچال است. ریشه این مشکل به خود یخچال باز نمی‌گردد بلکه به مواد غذایی باز می‌گردد که درون یخچال شما فاسد شده‌اند و باعث تولید بوی بد شدند. برای حل این مشکل در ابتدا تاریخ انقضا مواد غذایی را یاد بگیرید تا از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری کنید، سپس با روش‌های ساده مثل استفاده از جوش شیرین بوی بد یخچال را رفع کنید.