سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرطرفدارترین مدل های ادکلن تلخ

امروزه عطرها و ادکلن ها جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده اند و زنان و مردان علاوه بر اینکه همیشه سعی دارند ظاهری آراسته و زیبا داشته باشند و اطرافیان خود را مجذوب خود کنند، در مصرف و انتخاب رایحه مناسب عطر و ادکلن نیز وسواس دارند تا بتوانند با بوی خوش و مطبوع خود نیز حس خوب و سرزندگی را به اطرافیان انتقال دهند. یکی از عطرها و رایحه محبوب برای آقایان، ادکلن تلخ مردانه است.

 

افرادی که همیشه به فکر شیک پوشی و خاص بودن هستند مطمئنا در انتخاب رایحه عطر نیز با حساسیت بالایی این کار را انجام می دهند تا یک رایحه خوب بتواند شیک بودن و منحصر به فرد بودن آن ها را تکمیل کند. مردها نیز از این قائله مستثنی نیستند و سعی می کنند رایحه ای را برگزینند تا مناسب روحیات شان باشد. یکی از رایحه های محبوب آقایان رایحه تلخ می باشد که هیچ وقت طرفداران خود را از دست نمی دهد و روز به روز به علاقه مندان به این رایحه منحصر به فرد افزوده می شود.

 

بو و رایحه در واقع حس شخصی و بسیار قدرتمند است. رایحه ای که برای یک فرد خوشایند و مطبوع است، ممکن است برای شخص دیگری نفرت انگیز باشد. رایحه هایی مانند وانیل شیرین یا یک گیاه علفی ممکن است برای فردی یادآور خاطرات مثبت و برای دیگری یادآور خاطرات بد و منفی باشد.

رایحه تلخ در عطرها را بیشتر بشناسید.

این نوع رایحه در عطر ها و ادکلن ها درواقع ترکیب چند نوع ساختار رایحه است. به طور مثال ترکیب رایحه چوب با چند رایحه دیگر یا رایحه گل با رایحه های دیگر می تواند به رایحه تلخ تبدیل شود. در زیر چند نمونه از این رایحه ها نام برده شده و ویژگی های آنها به اختصار توضیح داده شده است.

 

رایحه چوبی:

فردی با روحیه آزاد و با اعتماد به نفس که از عطر چوبی استفاده می کند می‌داند که چه می‌خواهد و معمولا آن را به دست می آورد. اگر شخصیت شما طوری است که عطر شما چوبی را میپسندید، مردم ممکن است فکر کنند شما سرسخت و کله‌شق هستید. اما شما یک دوست فوق‌العاده، دلسوز، و بی‌نهایت مهربان هستید.

 

فردی که از رایحه چوبی خوشش می آید فردی بسیار عاقل است. رایحه ی چوب های خشک (مثل دود تنباکو ، چوب سدر) بیشتر مورد پسند مردان هستند و زنان هم به رایحه بلوط و خزه علاقه مند هستند.

 

رایحه شرقی:

فردی که به این نوع رایحه علاقه دارد،  فردی بی باک ، بی پروا و مرموز است که اجازه نمی دهد دیگران او را به سرعت بشناسند.  این نت ها در ادکلن تلخ مردانه از هرنوع رایحه گرم و رایحه هایی مانند جوز و میخک و رایحه هایی که لذت جنسی می آورند تشکیل شده است و با ترکیب با رایحه های دیگر رایحه تلخ و جذابی را شکل می دهد.

 

بهترین ادکلن مردانه تلخ مخصوص آقایان در انتهای مقاله گردآوری شده است. بهترین های رایحه تند مخصوص آقایان را نیز از مقاله ادکلن تند مردانه دنبال کنید.

برخی از ادکلن های معروف و تلخ مردانه

تام فورد

بلک افغان

بوگارت

کرید اونتوس

لالیک

لنکوم

آزارو

داویدوف هات واتر

ورساچ

عطر اجمل