سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین مدل های لوستر

وسایل تزئینی باعث زیبایی و شیک شدن هرچه بیشتر منزل شما می‌شوند. یکی از بهترین آنها لوستر می باشد که با ایجاد روشنایی و نورپردازی یکی از آیتم های مناسب جهت جلوه دادن به منزل شما می شود.علاوه بر آن استفاده از رنگ های شاد برای اتاق کودکان می‌تواند مفید باشد زیرا نورپردازی بر روحیه انسان تاثیر مثبت و یا منفی می تواند بگذارد. یکی از دلایل مهمی که به نورپردازی اتاق خواب تاکید می‌شود این است که شما اکثر ساعات روز را آنجا هستید و زمان نسبتا طولانی را در آنجا سپری می کنید و نورپردازی محیط اتاق تاثیراتی بر روی شما می گذارد.

نصب لوستر اتاق خواب در نقطه مرکزی اتاق، به سقف صورت می گیرد تا نور تمام اتاق را پوشش دهد.شما باید هنگام خرید لوستر به سبک خانه خود توجه کنید و متناسب با آن لوستر مناسب را انتخاب کنید چون اگر متناسب با سبک خانه خود انتخاب نکنید سبب کاهش زیبایی منزل خود و شلوغ شدن دکوراسیون منزل خود می شوید. اندازه و سایز لوستر اتاق خواب کاملا بستگی به فضای شما دارد برای فضاهای کوچک لوستر باید شاخه ها و چراغ های کمتری داشته باشد و برای فضاهای بزرگ این موضوع بر عکس است.

اگر سقف اتاق شما بلند است ،لوستر های آویز دار و چند طبقه انتخاب مناسبی می باشد ولی اگر سقف اتاق شما دارای ارتفاع کمتری است،بهترین گزینه برای شما لوستر های سقفی می باشد یکی از نکات مهم برای انتخاب لوستر اتاق خواب، لوستری می باشد که نور را به سمت بالا هدایت کند تا روشنایی کاملا ملایم به محیط خواب ببخشد.

انواع لوستر اتاق خواب جدید

برای انتخاب جدیدترین لوستر اتاق خواب ساده لازم است که مدل‌های مختلف را بشناسید و اطلاعات کافی راجع به آن‎ها داشته باشید؛ در ادامه برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر انواع لوستر اتاق خواب را به شما معرفی می‌کنیم، شما می‌توانید باتوجه به سبک و دکوراسیون اتاق خوابتان یکی از آن‎ها را انتخاب کنید.

??لوستر مدرن: اگر اتاق خواب شما سبکی مدرن دارد، بهتر است به دنبال لوسترهای مدرن اتاق خواب باشید؛ البته که در انتخاب لوستر مدرن سلیقه شما هم شرط است، باتوجه به سلیقتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. توصیه می‌‎کنیم که در هنگام خرید این لوسترها به رنگ سایر المان‎های اتاق توجه کنید. بهتر است وستر مدرن کریستالی را انتخاب کنید، چرا که زیبایی و نورپردازی منحصر به فردی دارد.

?? لوستر کلاسیک: لوسترها کلاسیک برای فضاهای بزرگ گزینه مناسبی هستند، چرا که از شاخ و برگ‎‌های زیادی برخوردار هستند. توجه کنید لوسترهای آویزدار مناسب سبک کلاسیک نیستند.

?? لوستر اتاق کودک: بهترین گزینه لوستر برای اتاق خواب کودک، لوسترهایی با طرح‎‌های فانتزی هستند که البته در انتخاب این لوسترها می‎‌توانید سلیقه کودک خود را سهیم بدانید. رنگ لوستراتاق خواب کودک را متناسب با رنگ تم در نظر بگیرید.

?? لوستر با اشکال خاص: درحال حاضر بهترین انتخابی که برای اتاق خواب وجود دارد، لوسترهایی با اشکال هندسی هستند؛ برای مثال برای اتاق خوابتان می‌‎توانید لوسترهای مکعبی شکل را انتخاب کنید که طرحی جذاب است. اساساً با انتخاب این لوسترها زیبایی و نورپردازی مناسبی را به اتاق خواب خود هدیه می‎‌دهید.