سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برند پرفروش اعلام حریق در بازار + مشخصات فنی

شرکت سنس که بیش از یک دهه از فعالیت رسمی خود در زمینه سیستم های اعلام حریق را گذشته می بیند در ابتدا تمرکز خود را به پیدا کردن نقاط ضعف و قوت سایر نمونه های خارجی و داخلی موجود در بازار معطوف کرد و سعی بر آن داشت تا نکات مثبت را در تولید محصولات خود به همراه برطرف کردن نقاط ضعف به کار ببندد. لازم به ذکر است که این امر مگر با بکار گیری تیم تحقیق و توسعه مجرب میسر نمی شد و کمپانی سنس نیز بر این امر واقف بوده است. حال بعد از گذشت بیش از یک دهه اعلام حریق سنس جایگاه قابل قبولی در بازار برای خود می بیند و این امر مرهون همان قدم های حساب شده ی این کمپانی در ابتدای کار در زمینه سیستم های حفاظتی می باشد. گفتنی است امروزه محصولات سنس به بیش از 31 شهر در ایران فرستاده می شود و اخیرا نیز به کشور های دیگر اعم از کشور ترکیه، عراق، ارمنستان و... صادر شده است.

مشخصات فنی اعلام حریق سنس

در ابتدا به نظر می رسد که مهم ترین نکته برای اشاره در مورد سیستم اعلام حریق سنس دارا بودن تاییدیه آتش نشانی تهران و اصفهان می باشد. از سوی دیگر باید دانست که شرکت های بسیاری در سراسر جهان در زمینه تست سیستم های اعلان حریق فعال هستند اما از این بین تنها تعداد محدودی دارای تاییدیه از مراکز معتبر جهت انجام این آزمون ها می باشند. به شرکت های معتبر دارای تاییدیه اصطلاحا Notified Body گفته می شود که کمپانی سنس نیز در تلاش برای گرفتن این تاییدیه می باشد. حال به طور کلی خرید اعلام حریق سنس محصولی با ویژگی های فنی زیر را در کاربران مصرف کننده قرار می دهد:

 

منطبق بر استاندارد اروپایی 4/2-EN54

منبع تغذیه سوئیچینگ

سیستم پردازش میکرو

کنترل هوشمند خطاها

توان مصرفی بسیار کم

دارا بودن 2 خط آژیر مجزا با نمایشگر مجزای وضعیت خط

مدارهای بهینه شده با تکنولوژی SMD

قالب بسیار زیبا با قابلیت نصب رو کار و تو کار

امکان تست مهندسی بصورت یکنفره

امکان تاخیر آلارم

مجهز به مدار هوشمند کنترل و شارژ باتری

امکان غیرفعال سازی زونها و آژیرها

امکان ایجاد تاخیر در فعال شدن آژیرها

نصب اعلام حریق سنس

بدیهی است که نصب یکی سیستم اعلام حریق به دلیل حفظ ایمنی و آسایش کاربران مصرف کننده بایستی توسط متخصصین این امر صورت پذیرد و البته گفتنی است سیستم های اعلام حریق زمانی قابل اعتماد هستند که در دوره های منظم یک ساله توسط افراد متخصص مورد بازدید قرار بگیرند. از سوی دیگر باید در نظر داشت که نصب یک هشدار شنیداری در مبحث آژیر فلاشر به چه میزان می تواند حایز اهمیت جلوه کند. در واقع تحقیقات 20 سال اخیر نشان داده است که هشدار های شنیداری سخنگو نسبت به هشدار های الکترونیکی تا چه میزان ارجحیت دارند چرا که انسان ها به هشدار های صوتی واکنش بیش تری نشان می دهند.